tiistai 22. tammikuuta 2013

Haasteellista.

 
Sain haasteen Lattenaiselta (lattenainen.blogspot.com) ja otin sen vastaan. Alla on liuta kysymyksiä, joihin Lattenainen halajaa vastauksia.
 
1.Mikä on turhin ostoksesi ikinä?
En osaa nimetä mitään turhaa ostosta. Taidan olla aika harkitseva kuluttaja. Ostan harvoin mitään ja kun ostan, tarvitsen todella jotakin. Mietin joskus, että ostavatko ihmiset hetken onnea hankkimalla lisää materiaa.
 
2. Mistä tavarasta haaveilet?
En tällä hetkellä mistään.
 
3. Jos saisit mennä mihin vaan ravintolaan, minne menisit? Miksi?
Hyvään sushiravintolaan. Miksikö? Olen sushin ystävä. Pätkä myös, joka söi sushia ensimmäistä kertaa parivuotiaana. Meikäläinen oli aikuisiällä ennen moista kokemusta. Maailma on muuttunut ja sen huomaa selkeästi ruokakulttuurin muutoksista ja siitä, että pienet ihmiset käyttävät kosketusnäytöllisiä puhelimia ja iPadeja suitsaitsukkelaan.
 
4. Mihin et lähtisi lomalle?
Jemeniin.
 
5. Minne haluaisit matkustaa?
 Kööpenhaminaan nyt ensiksi.
 
6. Millaisena näät elämäsi 10 vuoden päästä?
En minä voi tietää, millaista elämäni on silloin tai onko minulla ylipäätänsä elämääni enää. Jos on, toivon saavani seurata nuoren miehen, Pätkän eloa. Todennäköisesti minulla on koira. Mitä teen työkseni? Toivottavasti sellaista, jossa on vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Päivä vain ja hetki kerrallansa.
 
7. Oletko tyytyväinen elämääsi?
Olen minä. En oikein osaa sanoa, mitä kaipaisin. Kesää ehkä, mutta kesän kaipuu keskellä talvea ei minusta kerro tyytymättömyydestä. Ammatillista pohdintaa teen, mikä sekin tuntuu tarpeelliselta. Kaikelle on aikansa.
 
8. Salainen paheesi?
Paheeni on Pepsimaxin lipittäminen, muttei liene salaista kenellekään, joka tuntee minua paremmin.
 
9. Hassuin tapasi?
Laskea yksin juostessani askeleita tyyliin yksi-yksi-kaksi-kaksi-kolme-kolme...
 
10. Luottovaatteesi?
Töissä leggingsit ja neulemekko. Vapaalla hyvät ulkoiluvaatteet ja Salomonin maastojuoksukengät ovat suosikkini.
 
11. Mikä on elämän tarkoitus?
Elää hyvin ja tänään. 


Koska haaste pitää laittaa eteenpäin, kysyn nämä samat kysymykset J:lta, ystävältäni ja blogikumppaniltani. J ohoi, pistähän vastaten.


Mukavaa tiistaita toivottaen,

Ee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti