perjantai 13. heinäkuuta 2012

Sata asiaa.

Kello ei ole vielä kahdeksaa, mutta illan pyöräretki jännittää, enkä saa enää nukuttua. Lähden illalla pyöräilemään klo 19 ja palaan takaisin seuraavana aamuna klo 07. Matkaa taittuu toivottavasti kesäisessä illassa ja yössä n. 200 kilometriä. Tänään on pakko nukkua päiväunet tai mentävä pian takaisin nukkumaan. Olen reissusta todella innoissani. Pieni ihminen jää isoimman ihmisen hoiviin, kuten tekevät myös Allu Koiranen ja Ansa Loukkunen. Kirjoitan teille fillarireissusta hetimmiten kotiuduttuani.

Tulevan retken levotonta oloa hallitakseni päätin miettiä sata asiaa minusta.

1. En ole nukkunut huhtikuun alkupuolen jälkeen lainkaan omassa sängyssäni.
2. Ruokin eilen siiliä madoilla ja etanoilla pihallamme.
3. Olen pidempi kuin naiset yleensä.
4. Olen aika monia miehiäkin pidempi.
5. Ostan tänään otsalampun.
6. En usko jääväni eläkkeelle nykyisestä työstäni.
7. Minulla ja siskollani on melko samanlainen käsiala.
8. Imuroin joka päivä.
9. En pissaa yleisissä vessoissa istuallani.
10. Minulla on tosi rakas ja älyttömän fiksu sisko.
11. En selviäisi arjen kuvioista ilman meille niin tärkeää varamummoa.
12. Ystäväni M on paras ja hirmu rakas.
13. Pelkään, että takamukseeni tulee pyöräilyretkestä hiertymiä.
14. Pidän sateesta.
15. Liikun paljon.
16. En osaisi elää ilman koiria.
17. Rukoilen aika usein.
18. Yritän elää päivän vain ja hetken kerrallansa.
19. Haaveilen työstä, jossa voisin auttaa.
20. Osaan työpaikaltani n. viidensadan ihmisen nimet ulkoa.
21. Nukuin viime yön ripsivärit silmissäni, koska vanulaput olivat loppuneet, eikä ripsivärin poisto onnistunut.
22. Kengännumeroni on 39.
23. Pidän fyysisistä haasteista.
24. Riihimäen Lasi vetää minua puoleensa.
25. Ostin autoni vuosi sitten ja jo nyt sitä maalattu uudelleen kahdesti.
26. Pidän kirjastojen tuoksusta.
27. Uskon johdatukseen.
28. Olen eläinrakas.
29. Käyn juoksulenkeillä ja kahvakuulailen tosi tärkeän ystävän J:n kanssa.
30. Lajittelen jätteet.
31. Toivon näkeväni pyöräretkellä hirven, peuran, rusakon ja ketun.
32. Minulla on paljon valokuvia esillä kotonani.
33. Hiukseni ovat kostean ilman kihartamat.
34. En ole käynyt kahteen kuukauteen kampaajalla.
35. Juon paljon vihreää teetä.
36. Silmäni ovat ruskeat.
37. Seuraavasta koirastani tulee Armi.
38. Ruokin Alma Koirasta raa´alla lihalla.
39. Minulla on tarkka hajuaisti.
40. Pieni ihminen on mainiota seuraa.
41. Syön vihreitä omenoita.
42. Olen asunut monta vuotta Tampereella.
43. Tongin mieluusti kirpputoreilla.
44. Yritän elää mahdollisimman vähin hankinnoin.
45. Nautin syksyisen metsän tuoksusta.
46. Pesen hiukset vain joka kolmas päivä.
47. Olen haaveillut poliisin ammatista.
48. Pidän salmiakista.
49. Kodissani on kaksi kerrosta ja kellari.
50. Kuljen villasukissa kesät talvet.
51. Pidän tanssimisesta.
52. Jos vain voin, taitan matkat kävellen tai pyöräillen.
53. Makasin oman oksennukseni vieressä viimeksi kaksi päivää sitten, kiitos hirvittävän päänsärkykohtauksen.
54. En ole uinut luonnonvesissä tänä kesänä.
55. Olen onnellinen ja kiitollinen pienestä ihmisestä.
56. Meandi:n vaatteet ovat alkaneet kyllästyttää minua, sillä niitä on kaikilla.
57. Teen usein nettiostoksia, kun kyseessä ovat pienen ihmisen vaatteet.
58. Käytän ripsiväriä joka päivä.
59. Ostan tänään Robinin levyn.
60. Synnyin Lahdessa kahdeksankymmentäluvun alkupuolella.
61. Minusta tulee elokuussa jälleen kummi.
62. Jos minulle ja pienen ihmisen toiselle aikuiselle tapahtuisi jotain dramaattista, siskoni huolehtisi pienestä ihmisestä.
63. Juon lähes joka päivä Pepsimaxia.
64. Minulla on uusi imuri.
65. Käyn usein kirjastossa.
66. Mietin opiskelujen aloittamista.
67. Syön tänään lounaaksi nakkeja ja perunamuusia.
68. Söin maauimalassa viime viikolla iltapalaksi lihapiirakan.
69. Pikkuvarpaani ovat vinkurassa.
70. Odotan pihapuumme omenoita.
71. Tarvitsisin uuden rannekellon.
72. Menen syksyllä ensiapukurssille.
73. Korvissani on hopeiset pallot.
74.Pidän Kalevalan My Saaga-korusta.
75. Olen soittanut monta kertaa hätäkeskukseen.
76. Pidän kouluruuasta.
77. Kirjoitan ensi viikolla mielipidekirjoituksia sanomalehteen.
78. Olen äitini näköinen.
79. Olen hyvin kiinnostunut historiasta.
80. Pidän kalaruuista.
81. Olen tottunut koirankarvoihin.
82. Taittelen biojätepussit sanomalehdestä.
83. Inhoan isoja marketteja.
84. Minusta on hienoa, että pieni ihminen harrastaa tanssia.
85. En halua katsoa liian pelottavia ohjelmia.
86. En ymmärrä Angry Bird-huumaa.
87. Laitan tänään kauppareissulle kumisaappaat jalkaani.
88. Juoksen lokakuussa Pirkan hölkän.
89. Joudun pidentämään kuorihousujani, koska minun on tosi vaikea löytää riittävän pitkiä housuja.
90. Tykkään aidoista nakeista.
91. En olisi uskonut asuvani nykyisessä kotikaupungissa paria vuotta kauempaa.
92. En ole ikinä oksentanut alkoholin takia.
93. Tarvitsen uudet silmälasit.
94. Vaihdan tänään pyörääni jarrupalat ja sisäkumin.
95. Graduni käsitteli prostituutiota Helsingissä 1900-luvun alussa.
96. Lempituoksuni on Cleanin Summer Escape.
97. Tykkään kahvakuulailusta.
98. Vessani ikkunalaudalla asustaa lihansyöjäkasvi.
99. En seuraa televisiosta mitään sarjaa.
100. Lempilehteni on Hesari.

Perjantaita!

E

1 kommentti:

  1. Aikas kova tavoite keskinopeus 260/12 km/h eli yli 20 km/h ilman taukoja. Onko takapuolessa pehmennykset? Minulla ainakin tyssäisi 100 km:iin jo senkin (taka)puolesta

    VastaaPoista